Sunday, February 14, 2010

takde tajuk please..

Sometimes aku terfikir.. sampai bila aku nak jadi macam ni. Still di takuk lama without any perubahan.

Yang pasti, saat ni, hati aku sakit dan perit diterjah pelbagai situasi-situasi yang kurang manis dan memberi tekanan.

I'm not looking forward to date orang kaya. Ya rabbi, mintak simpang lah. Aku ni bukan mata duitan. If I am a gold digger, dah mampus pakcik-pakcik pariah yang kaya aku ranapkan. I just need someone who is financially secure, tak payah kaya raya. Kalau pandai menguruskan duit, memang bagus sangat-sangat la. Mommy selalu cakap, "Jangan jadi hamba duit.." so, itulah yang aku cuba terapkan dalam life aku ni.. Cuma yang tak bestnya, aku ni sekarang dah ada double responsibility, tak macam dulu. Stress memang stress, macam-macam aku fikir sampai kadang-kadang aku rasa, it affects my relationship with other people as well. Tak boleh tido malam, jiwa jadik kacau.. Haih.. Entahla.

Dek kerana macam-macam benda yang circulate around aku nih, for once, I need an escapism. With orang yang aku sayang. Pegi tengok wayang ke, round-round KL ke.. Or jalan-jalan cari makan ke (sebab aku memang suka makan, cuma lately ni selera macam kureng sikit..). Tapi, malangnye, tu sumer mimpi-mimpi indah aje. Takkan jadik realiti pun..

Oh, how much it hurts, thinking about it buat aku rasa macam nak nangis.

Have you ever felt about running away - to a place where everyone around you are strangers?

Honestly, I do. I feel like dumping everything behind and start over a new life. My heart is aching too much. I listen to other people problems' a lot, but no one is willing to be there to hear my ups and downs. My sorrows and happiness.

Or mungkin aku ni dah ditakdirkan membujang sampai ke tua?

Tak tau lah nak cakap apa.

0 comments:

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com